11.6.2012

8 דרום סודאנים כבר נעצרו

התקשורת מדווחת בהתלהבות כי 8 דרום סודאנים כבר נעצרו. אלי ישי מבטיח שזו רק ההתחלה, וכי התחיל עידן המעשים. וועדת השרים לענייני חקיקה החליטה על תמיכה בהצעת חוק של ח"כ אופיר אקוניס, שנועדה להגביר את הענישה על העסקת מסתננים. לדבריו של ח"כ אקוניס ההצעה "מהווה צעד משמעותי ביותר בדרך לפתרון סוגיית המסתננים, שהיא הבעיה החברתית הבוערת ביותר במדינת ישראל כיום. החוק יבלום את התמריץ העיקרי למסתננים לבוא לישראל, כדי למצוא עבודה".

נדמה שהשר והח"כ לא שמו לב לכך שלמרות שהממשלה מנהלת קמפיין גלוי כנגד מבקשי-המקלט כבר יותר משנה, זרם הבאים רק הולך וגדל. הם יודעים משהו שהפוליטיקאים שלנו מבקשים שאזרחי המדינה לא ידעו. המילים ריקות. אין שום משמעות בהגברת הענישה, כאשר מדובר בחוק שממילא לא נאכף. וכאשר מדובר על עשרות אלפי מבקשי-מקלט שאלי ישי מתיימר לגרש מכאן בכל דרך, העובדה שרק 8 בני-אדם נעצרו מעידה יותר מכל על מה שקורה כאן. מבקשי-המקלט האומללים מדרום-סודאן הם בסך הכל שעיר לעזאזל.

אופיר אקוניס הצטרף לעגלת-ההסתה עליה נוסעים מיכאל בן ארימירי רגב, דני דנון, אריה אלדד, אותה עגלה בה נוהג בביטחה העגלון אלי ישי, כשכולם מפללים שהיא תוביל אותם לפופולריות הראויה. אבל העגלה הזו מובילה את כולנו למדינה ששכחה מה זה להיות יהודית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה