24.11.2012

פריימריז השבוע

והנה פתאום אנחנו חוזרים לשגרת הבחירות. יש בחירות מקדימות השבוע - והרבה ! 

ביום ראשון, 25.11.2012, מהשעה 09:00 עד 22:00, יבחרו מתפקדי הליכוד את נציגי המפלגה לכנסת.
באתר הליכוד יש דף שמרכז את כל המסמכים הקשורים לפריימריז בצורה מבולגנת למדי.
אלה אתרי ההצבעה (PDF!).
זו רשימת המועמדים(PDF!) כפי שהתפרסמה באתר הליכוד

ביום חמישי, 29.11.2012, מהשעה 10:00 עד 22:00, יבחרו מתפקדי העבודה את נציגי המפלגה לכנסת. 
זו רשימת המועמדים כפי שהיא מוצגת באתר העבודה

הייתי מוסיף קישורים מסודרים לדרך שבה כל מפלגה מאפשרת למתפקד לוודא שהוא רשום, אבל זה של הליכוד איננו אתר רשמי של התנועה, ומופעל, ככל הנראה על ידי המטה הלאומי של הליכוד (לא, אולי תתפלאו, אבל זה לא מוסד רשמי של התנועה הזו). זה של העבודה  הוא דווקא כן חלק מהאתר הרשמי של התנועה, אבל יש טענות בבלוגוספירה לגבי מנגנוני הזיהוי בהם בחרו המפלגות, לפיהן המפלגות עוברות בכך על הוראות בנוגע להגנת הפרטיות. לך תדע, אולי זו הסיבה שהליכוד לא העלה מנגנון רשמי ? בכל מקרה, לו הייתי בנעליכם, הייתי מוודא את זה ישירות מול מנגנון התנועה הרלוונטית (אלה פרטי התקשרות של תנועת העבודה; אלה פרטי התקשרות של תנועת הליכוד). 

בהשוואה בין האתרים, קל לראות שמפלגת העבודה עשתה עבודה מוצלחת בהרבה בנסיון להנגיש את כל המידע למתפקדים ובמיוחד בהכרת המתמודדים למתפקדים.

בהשוואה בין מאמציהם של המתמודדים, לטעמי ניצח הליכוד, במקוריותו המרעננת של הקליפ הבא, הנועד לשכנע את צופיו לתמוך בזאב אלקין, Gangnam style



בהחלט משמח לראות מקבילה ישראלית לסאטירות האיכותיות שראינו בבחירות לארה"ב, גם אם רמת-הביצוע והגימור בישראל, איך נאמר, מזכירות את הסוסיתא הישנה והטובה של פעם בהשוואה לרמה של המוצרים המקבילים מחו"ל.

ובכל זאת, אם להיות רציני לרגע, רציתי לבקש מכל מי שהולך להצביע בפריימריז השבוע:
אנא השתדלו לבחור אנשים שהייתם מוכנים לתת להם להיות בייבי-סיטר לילדיכם, שהייתם רוצים שיתחתנו עם אחיכם או אחותכם, שהייתם רוצים שיהיו השכנים שלכם, ואולי הכי חשוב: שהייתם מוכנים שיהיו ועד הבית שלכם.

אם אני הייתי מצביע בפריימריז השבוע, הייתי מצביע לאנשים שהייתי חושב -
לכו. הצביעו. השפיעו. ויהא האל בעזרנו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה